Welkom op het Bouwsteentjes forum.
Laat ons weten wie je bent, welke thema’s jij het leukst vindt, welke leeftijd je hebt, welke LEGO winkel jouw favoriet is en alle andere info die je kwijt wil.
Kortom; laat ons kennismaken met wie jij bent en wat jou fascineert!
Hoi allemaal,
Ik ben Thomas. Een trotste vader van 2 (Lynn van 5 en Dex van 3). Sinds de geboorte van Lynn heb ik mijn oude hobby weer opgepakt en ben ik weer aan de Lego geslagen. Ik heb een mooie layout (vind ik) in mijn hobbyruimte met bouw-hoekje en al. Thema's waar ik van hou zijn City, Ninjago, Creator, DC en Marvel. Er zijn echter ook heel veel sets buiten deze thema's die ik schitterend vind. Meestal komt het erop neer of hij binnen mijn stadje past of dat ik hem gewoon wil...
De laatste tijd probeer ik ook steeds meer in Stud.I.O. Digitaal bouwen heeft als voordeel dat alle stukjes er zijn (zonder veel zoeken) en het is een stuk goedkoper.
Ik was ook steeds meer LEGO-dagen aan het bezoeken, totdat het vervelende "C"-woord daar een punt achter zette.
Kortom, ik ben aardig LEGO-gek 🙂
Hallo allemaal,
ik ben Mark, 16 jaar en wil weer nieuwe Lego-sets gaan bouwen, na het een aantal jaar niet gedaan te hebben. Iemand tips? En welke lego-auto's zijn op afstand bestuurbaar? Kan iemand mij daarbij helpen?
Mark
Hoi allemaal,
Ik ben Anja en samen met mijn zoon Wessel van 10 zijn wij lekker aan enkele lego technic sets begonnen.
Wij hebben net set 42098 afgemaakt maar ik heb 2 onderdelen over welke ik niet goed terug kan vinden op de beschrijving.
Het gaat om 2 lichtgrijze wielen, onderdeel 4494222 wat ergens op het laatste bij de trekker hoort.
Kan iemand ons helpen? Of zit ik bij het verkeerde onderwerp?
Groetjes Anja en Wessel
@Anja Ik zou het niet weten... Weet iemand een site waar je goedkoop tweedehands lego kan kopen naast marktplaats? Want op marktplaats is het vrijwel altijd ook rond de 90% van de prijs die je er nieuw voor betaalt...