Hoi ik ben Dylan,
Ik werk bij een lego winkel genaaamd Made in Billund.
ik ben zelf ook gek op lego en ben er sinds een tijd veel mee bezig. Ook ben ik met een goed vriend van me bezig met een super tof project genaamd brickspace! Een online applicatie om uiteindelijk je inventaris in bij te houden, winkels te vinden die de set verkopen waar je naar zoekt en de prijzen hiervan, een part out systeem en nog veel meer! We zijn momenteel erg op zoek naar mensen die dit graag zouden proberen. Het is volledig gratis en in samenwerking met brickowl. Hoop dat ik hiermee geen forumregels verbreek trouwens. Ik denk dat dit voor de lego community een mooie nieuwkomer kan zijn en ben zeer benieuwd naar jullie feedback.
www.brickspace.app
vriendelijke groet!
Dylan.
Mijn naam is Jeffrey Schmitz en ben 23 jaar oud. Sinds een paar jaar ben ik weer begonnen met het bouwen en verzamelen van Lego vooral doordat ik gedurende een lange tijd thuis zit en niet veel om handen had. Ben enorm gek op de thema's ideas en creator expert bovendien houd ik me graag bezig met het nieuws omtrend Lego maar ook de geschiedenis van Lego vind ik erg interessant. Ik vind het ook leuk om speciale VIP dingen te verzamelen van Lego en houd ook wel van een gokje bij de sweepstakes. Daardoor heb ik vorig jaar ook de 55cm hoge bonsai gewonnen dus voor degenen die het ook wel eens proberen maar denken ik win toch nooit wat. Het kan weldegelijk lukken maar wel met veel geluk!
Hallo iedereen,
Ik ben een man uit België van 37 jaar. Heb momenteel rond de 274 sets. Grotendeels tweedehands sets. Ik ben gek van Lego en een beetje verslaafd eraan. Ik vind het allemaal zo mooi.
Ik heb een groep op facebook Lego Makers genaamd en daar post ik al de sets in die ik maak. Ik ga dat ook hier doen als ik dat mag.