Meld hier jouw feedback over de website en bugs die je tegenkomt. Zorg voor een zo goed mogelijke beschrijving en waar mogelijk kun je een link of afbeelding toevoegen.
Aan de hand van de feedback zullen wij naar de gemelde zaken kijken en waar nodig aanpassen.
Volgens mij heb ik een bug gevonden:
Als je NIET bent ingelogd en je klikt op een artikel met een "foto reel" of een foto galerij, en je klikt op 1 van de foto's om die uit te vergroten, dan krijg je alleen een witte rechthoek in plaats van de uitvergroting. Zie bijlage.
Als ik daarna inlog en ik bekijk dezelfde pagina, dan zie ik de uitvergroting WEL.
Let wel, om dit te reproduceren: als je ingelogd bent geweest en je hebt de foto's kunnen laden en je logt daarna uit en gaat naar dezelfde pagina, dan zie je de foto's toch. Het probleem doet zich dus alleen voor als de pagina met de uit te vergroten foto's nog niet eerder is opgevraagd.
Ik probeer een avatar te uploaden , maar dit lukt niet.
Waarschijnlijk is de mijne te groot ? Wat is de maximum resolutie of afmeting dat ik kan/mag gebruiken ?
Per toeval ontdekt: 2 bijna dezelfde paginaβs. Bij βversterk ons teamβ staat er nog het oude jaartal 2021β¦ 🙈
https://bouwsteentjes.info/wil-jij-bloggen-voor-bouwsteentjes/
Even wat feedback over het forum: Is het niet logischer en handiger dat de nieuwste berichten van de onderwerpen van voren staan, in plaats van achteren. Bij de onderwerpen 'Legostore Leidschendam' en 'Welkom, stel jezelf voor', kan je dit goed zien. Hier moet je voor het nieuwste bericht namelijk één of twee pagina's naar rechts, wat niet logisch is.
De functie 'bekeken' op het forum werkt volgens mij niet. Ik bekeek namelijk een onderwerp waarbij stond '0 keer bekeken', terwijl ik ingelogd was. Toen ik het had bekeken bleef het op nul keer bekeken staan. Het is in principe wel een leuke functie, aangezien je dan kan zien of een onderwerp veel gebruikers interesseert, maar dan moet het natuurlijk wel werken.