Ik heb de vraag of nieuwe artikelen van Uit den ouden doosch komen. De laatste dateert namelijk al van twee maanden geleden. Ik (en vast veel anderen) zouden het erg jammer als deze rubriek vroegtijdig stopgezet is.
Mijn tweede vraag is of er terug een Lego-evenementenpagina kan komen, alle Lego-evenementen van Nederland en België op één pagina zou namelijk erg handig zijn. Ik snap dat er door corona amper evenementen waren, maar het normale leven is nu toch wel weer voor een heel groot deel terug opgestart en door vaccins zal er ook minder snel een nieuwe lockdown komen. Er worden nu dus ook weer meer Lego-evenementen georganiseerd, alleen is het best wel veel zoekwerk om erachter te komen waar er allemaal Legobeurzen georganiseerd worden.
Mijn derde opmerking gaat over de Legowinkelpagina: helaas zijn de A-Tembo's en CW Joost gestopt. Ook vind ik het een beetje raar dat Thystoys en Schmetstoys in de lijst staan, aangezien bij deze twee winkels niet zo heel veel Lego te vinden is. Daarnaast is Het Speelhuys in Kampen al een tijdje een Top1Toys. De enige echte Legowinkel in Kampen is dus het Steentjesplein. De twee winkels werken wel samen, aangezien je producten van het Steentjesplein in Het Speelhuys kan afhalen, maar Het Speelhuys is gewoon een Top1Toys. Het 'nieuwe' adres van het Steentjesplein is trouwens: Industrieweg 5-H 8263 AA.
Daarnaast kunnen deze Legowinkels toegevoegd worden:
Bricks-it in Tilburg. Herastraat 43-15, 5047 TX
Just Bricks in Den Helder. Keizerstraat 55, 1781 GE
Ask-bricks24.nl (alleen online) in Meerkerk. Bazeldijk 2-B, 4231 ZD
Pim-toys in Rosmalen (alleen online). Orchideeënstraat 11, 5241 AG
Blokjesland in Ede. Kelvinstraat 7, 6716 BV
Brickplaza.nl (alleen online) in De Lier. Meidoornhof, 2678 RD
Brickplanet in Wetteren. Moerstraat 111, 9230
Bricks4fun.be (alleen online) in Maldegem. Brielstraat 105, 9990
Bij voorbaat dank.
Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe reeks van uit den ouden doosch vind ze altijd leuk om te lezen.