Op het Bouwsteentjes forum kun je een bepaalde reputatie behalen door te reageren op of het posten van content. Hiermee wordt jouw toewijding aangetoond. Om inzicht te geven in de reputaties die je kunt verdienen en de hoeveelheid reacties die hiervoor nodig zijn, heb ik een screenshot toegevoegd.
Te zien is de hoeveelheid reacties, de reputatielevels, de bijbehorende badge en tot welk niveau de reputaties gaan. Omdat we het enorm waarderen wanneer jij een reactie achterlaat of actief bent op het forum, hebben we een aantal beloningen voor jou klaarstaan 😉Β
Uitleg reputatie:
Afhankelijk van de hoeveelheid reacties zal er bij jouw profiel een reputatielevel inclusief badge te zien zijn. We hebben gekozen voor 10 niveaus met een verloop die naar ons idee haalbaar is voor de meest actieve bezoekers. De reputatielevels zijn LEGO gerelateerd en zullen voor de meeste fans wel herkenbaar zijn.
Wellicht dat Hands in Pockets wat uitleg nodig heeft. De allereerste Minifigures hadden geen handen en vanwege de vorm lijkt het alsof ze de handen in de broekzak hebben gestopt. Hands in Pockets slaat in dit geval op leden die minder graag de handjes uit de broekzakken halen om te reageren of nog niet het volgende level hebben bereikt.
Bouwsteentjes Ambassador is het hoogste niveau dat bereikt kan worden. Dit geeft aan dat jij zo'n belangrijke bijdrage bent, dat je zowaar onderdeel uitmaakt van de inboedel.
Beloningen:
Voor de eerste 25 leden van het forum die reputatielevel Minifigure bereiken (minimaal 100 reacties = niveau 3), staat een exclusieve Bouwsteentjes MOC en 1x8 Brick met Bouwsteentjes logo klaar. Ook zullen we random een Minifigure toevoegen. Deze beloningen gelden enkel voor de eerste 25 leden die zich in een reactie melden onder dit topic waarbij bij het profiel zichtbaar is dat level: Minifigure is bereiktΒ
We gaan een controle uitvoeren op de reacties. Enkel onzinreacties plaatsen is niet de bedoeling. Dit houdt in dat de reacties voor het grotendeel moeten bestaan uit een daadwerkelijke bijdrage. Dit kan uiteraard zijn als antwoord op vragen of reacties van anderen, zolang ze maar inhoudelijk wat bijdragen.
Indien mogelijk, zullen we meer beloningen gaan toekennen zodra een bepaald level is bereikt of we zullen de huidige beloning aanvullen.
Innen van beloning:
Zodra jij merkt dat je level Minifigure hebt bereikt, kun jij je melden in een reactie onder deze topic. Wij zullen vragen om jouw adresgegevens door te sturen via e-mail zodat wij de prijs kunnen versturen. Stuur ons geen e-mail, maar laat het hier weten. Je hebt er recht op, claim de prijs dan ook 😉Β
Uitzonderingen voor het kans maken op de prijzen zijn redactieleden, partners van Bouwsteentjes en familie en vrienden van de redactieleden van Bouwsteentjes.
Dag Michiel, bij hoeveel activiteit mag je je profielgegevens aanpassen?
Hoi @Wicher_NL,
Β
Als het goed is kun jij jouw accountgegevens aanpassen bij mijn profiel (profielknop rechtsboven). Daar staat een icoontje van een poppetje met tandwiel. Daar kun je de accountgegevens bewerken.
We zijn momenteel bezig het forum uit te faseren en de vervangen voor iets wat veel gebruiksvriendelijker is. Dit geldt ook voor de manier hoe profielen worden weergegeven e.d. Als het je niet lukt om jouw gegevens aan te passen, stuur me dan een mailtje op michiel@bouwsteentjes.info. Dan kan ik er voor je naar kijken en aanpassen π
Dag Michiel, mega dank voor het aanpassen van mijn profielfoto!Β Β
Hoi Michiel, ik had even een vraagje over de levels. Het viel mij namelijk op dat je die niet meer kunt zien op je profiel. Kan je mij uitleggen waarom dat is?