Hallo Bouwsteentjes-leden, hier is mijn nieuwste MOC die is gebaseerd op Duolingo the Owl.
Duolingo is een LEGO Ideas-project dat ik heb gemaakt om meer mensen aan te moedigen op een leuke en speelse manier een nieuwe taal te leren.
Samen met jouw steun kan Duolingo tot het einde vliegen 🙂
https://ideas.lego.com/projects/09079325-b32c-4d58-b71b-a9693313f59d
WAT IS DUOLINGO
Duolingo is een gratis taalapp, waarmee je zelf verschillende talen kunt leren lezen, schrijven en begrijpen. Duolingo is een van de beste taal-apps ter wereld. U kunt meer dan 70 verschillende talen leren, waaronder Frans, Engels, Spaans, Hindi en nog veel meer.
Duolingo de uil is je digitale vriend die samen met jou nieuwe talen leert.
Het project omvat Duolingo de mascotte zelf en enkele accessoires voor Duolingo.
Een opengevouwen boek
Stapel boeken
smartphone
Reiskoffer
Schatkist met edelstenen/lingots
Meer dan 20 soorten vlaggen
Functie s van Duolingo.
Duolingo heeft vleugels die je individueel op en neer kan laten bewegen met je handen.
Het is ook mogelijk om de benen van Duolingo te verwisselen met een paar benen zodat hij kan zitten.
Op de achterkant van Duolingo zitten een aantal noppen waar je iets op vast kan maken.
Book
In het open gevouwen boek kan je twee vlaggen aantreffen, Onder elke van de twee vlaggen kan je een zin lezen (Hello my name is…) vertaalt in de door de vlag aangeduide taal. Je kan de vlaggen en de bijbehorende tekst vervangen naar welke soort taal jij maar wilt.
Ziet er mooi uit en ook zeer gedetailleerd 👍 👍 👍
Hoi Jelle,
Tof en uniek project. Ik heb namens Bouwsteentjes een stem uitgebracht. Veel succes op Ideas 😀
Ik had 'm al gezien en er op gestemd vóórdat ik dit bericht zag 😆. Ik vind vooral de vlaggen erg leuk gedaan👍. Daarnaast is het ook fijn dat het project enkele functionaliteiten heeft, zoals de poten en vleugels en het kunnen veranderen van de vlaggen en hun talen in dat boek.